آموزش منشیگری و مسئول دفتری حرفه ای

share-desktop share-mobile آموزش منشیگری و مسئول دفتر حرفه ای برای مدیران اهمیت زیادی دارد. منشی گری شغلی حساس و کلیدی برای هر شرکت و سازمانی می‌باشد. کار یک منشی حمایت و پشتیبانی از مدیریت سازمان بوده و فرد مورد اعتماد در امور اداری هر سازمان میباشد. منشی حرفه‌ای باید از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه، تنظیم جلسه‌ها و گزارش‌ها، نامه‌نگاری اداری، کار با کامپیوتر، مسئولیت پذیری، نظارت و غیره برآید. آموزشگاه منشیگری حرفه ای پایا اولین مجری تخصصی آموزش منشی گری حرفه ای در ایران بوده و ارائه بهترین کیفیت آموزشی در کلاس آموزش منشیگری حرفه ای با گواهینامه حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای را تضمین می‌نماید.

آموزش منشیگری و مسئول دفتری حرفه ای

منشی گری حرفه ای چیست؟

منشی در لغت به معنای ایجادکننده ، بوجودآورنده و ابداع کننده است. منشی به شخصی گفته می شود که توسط شخص یا سازمانی استخدام گردد. و بطور خلاصه کسی که کار منشیگری را انجام می دهد باید از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه ، توانایی تنظیم جلسه ها ، نامه نگاری ، تنظیم انواع گزارش ها از فعالیت های مختلف ، کار با کامپیوتر و اینترنت ، تایپ ده انگشتی متون فارسی و انگلیسی ، مسئولیت پذیری و نظارت برآید.

یک منشی یک دستیار شخصی است که باید از اصول مدیریت آگاهی داشته باشد. کار یک منشی حمایت از مدیریت یا مدیران میباشد. منشی فرد مورد اعتماد در امور محرمانه یا خصوصی سازمان میباشد. منشی فرد کلیدی برای تمام کارهای اداری است. در واقع یک منشی بعنوان معاون مدیر یا دست راست مدیر شناخته می شود.

نظرات دیگران درباره آموزشگاه مهارت های اداری پایا

وظایف شغل منشیگری حرفه ای چیست؟

منشی با آگاهی از انواع شیوه های مدیریت ، مهارت در ارتباطات ، تسلط در مکاتبات اداری و بایگانی اسناد ، سازماندهی جلسات و مجالس رسمی ، مسلط بر مهارت های انسانی در ارتباط با اعضای سازمان ، مهارت های ارتباط تلفنی ، اصول مالی و حسابداری ، مهارت های سازمانی ، تسلط به کار با کامپیوتر و مجموعه نرم افزار های میکروسافت آفیس Microsoft Office مانند: نرم افزار ورد Word ، نرم افزار پاورپوینت ، نرم افزار اکسل Excel همچنین تسلط در تایپ ده انگشتی و... به اعتلای اهداف سازمان کمک شایانی میکند.

منشی دارای وظایف اداری بسیار زیادی می باشد که موارد یاد شده وظایف سنتی و قدیمی یک منشی است و امروزه منشی ها وظایف دیگری همچون مدیریت بودجه و حسابداری ، نگهداری و مدیریت وب سایت ها ، انجام برنامه ریزی ها ، تهیه مقدمات سفر مدیران و... را نیز برعهده دارند.

آموزشگاه منشیگری و مسئول دفتری حرفه ای

سالها ارتباط با موسسات و کارفرمایان و همچنین افراد جویای کار و حتا شاغل در سمت منشیگری و کارمند امور دفتری و مشاهده کاستی های موجود، که بسیاری از آنها با دارا بودن شایستگی های فردی، شخصیتی و تحصیلی، از آمادگی های لازم جهت کسب این پست مهم و کلیدی بهره مند نیستند.

لذا از سال ۱۳۸۶ تیم تحقیق و توسعه موسسه پایا را بر آن داشت تا برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری علمی و کاربردی این مهارت ها نماید.

نتایج تحقیقات گسترده بین المللی در این رابطه منجر به انتخاب یکی از با سابقه ترین ، خوشنام ترین و معتبرترین موسسات آموزش امور منشیگری و کارمندان امور دفتری، یعنی لوئیس کالج انگلستان شد.

این دوره یک اقتباس کارشناسی شده ، حرفه ای و منطبق با استاندارد جهانی و فرهنگ و محیط کار ایرانی میباشد.

دوره آموزش منشی گری مورد نیاز کلیه شرکت ها ، کارمندان ادارات و سازمان های خصوصی و دولتی ، مدارس ، کالج ها ، بانک ها ، مطب ها ، بیمارستان ها ، آژانس های مسافرتی ، دبیرخانه ها و... میباشد.

سرفصل دوره آموزشی

بازآموزی رایگان آموزش منشی گری

این امکان برای شرکت کنندگان در هر دوره آموزش منشی گری وجود دارد که جهت بازآموزی، مجددا در همان دوره به صورت رایگان حضور یابند.

جزوات و مطالب مرتبط با دوره آموزشی منشی گری حرفه ای بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

سرفصل های آموزش منشیگری و مسئول دفتری حرفه ای

  • آشنایی با شرح وظایف منشی گری و مسئول دفتری
  • آداب معاشرت ادری
  • مفاهیم مدیریت اداری
  • مفاهیم چارت سازمانی
  • مفاهیم بروکراسی اداری
  • اصول و آداب مکالمات تلفنی
  • اصول نامه نگاری اداری و مکاتبات اداری
  • لزوم رازداری و شیوه های آن
  • روش های مدیریت زمان در محیط کار
  • آشنایی با اصطلاحات اداری
  • مدیریت استرس در محیط کار
  • برگزاری جلسات اداری و صورتجلسه
  • مفاهیم بایگانی نامه های اداری و اسناد
  • آشنایی با وسایل و ابزارهای مورد نیاز
  • ادامه سرفصل آموزشی ...

مدرس آموزش منشیگری و مسئول دفتری حرفه ای

مدرس آموزش منشیگری و مسئول دفتری حرفه ای
  • پرویز تریوه
  • مدیر و موسس آموزشگاه فنی‌حرفه‌ای پایا
  • نویسنده و مترجم مقالات و مجلات تخصصی
  • دکترای تخصصی مدیریت DBA
  • فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر
  • بیش از بیست سال سابقه تدریس

گواهینامه منشی گری و مسئول دفتر حرفه ای

نمونه مدرک فنی و حرفه ای بدون آزمون آموزشگاه مدیریت و مهارتهای اداری پایا

ثبت نام کلاس آموزش منشیگری مسئول دفتری حرفه ای

آموزشگاه مدیریت پایا

آموزش منشیگری حرفه ای و مسئول دفتری


تاریخ شروع دوره: دیماه 1402
ظرفیت مانده: ظرفیت تکمیل
روزهای برگزاری: پنجشنبه ها
ساعت برگزاری: 13 تا 16
طول دوره: 4 هفته (8 جلسه)
نحوه تشکیل: گروهی
شهریه عادی: 3,150,000 تومان
امتیاز آموزشگاه: تخفيف : 200٫000 تومان
شهریه نهایی: 2,950,000 تومان
پرداخت نهایی: 2,950,000 تومان
آموزشگاه مدیریت پایا
آموزش منشیگری حرفه ای و مسئول دفتری

توضیحات دوره آموزشی:

- آموزش بصورت كاملا عملی و كاربردی

- ارائه جزوات و بازآموزی (بصورت رایگان)

- امکان ارائه گواهینامه بین المللی/پذیرایی رایگان در طول دوره و...

نظرسنجی کیفیت دوره آموزشی

سرفصل دوره آموزش منشیگری و مسئول دفتری

  • آموزش آشنایی با مفهوم مدیریت و ارتباط آن با منشی و مسئول دفتر
  • آموزش آشنایی با مفهوم سازمان و انواع آن
  • آموزش آشنایی با سطوح مختلف مدیریت و مهارتهای مربوطه
  • آموزش درک لزوم حضور منشی و مسئول دفتر در هر مجموعه
  • بررسی شرایط احراز سمت منشی گری یا مسئول دفتری
  • آموزش لزوم شناسایی اهداف سازمان و شرکت مربوطه
  • آموزش مفهوم چارتهای سازمانی و رعایت سطوح ارتباط با مدیران، همکاران و مشتریان (رفتار سازمانی)
  • آشنایی با مفاهیم بروکراسی اداری
  • آموزش اصول و تکنیکهای مدیریت داخلی، برنامه ریزی، هدایت و کنترل دفتر کار
  • آموزش آشنایی با شرح وظایف منشی و مسئول دفتر
  • آموزش آشنایی با وسایل و ابزارهای مورد نیاز منشی و مسئول دفتر
  • آموزش اهمیت اطلاعاتی که یک منشی باید از مدیر، سازمان، مشتریان، محصولات و خدمات بداند
  • آموزش رموز موفقیت شغل مسئول دفتری و منشی گری
  • آموزش اصول و آداب مکالمات تلفنی در منشی گری و مسئول دفتری
  • آموزش فنون مذاکره تلفنی کارا، شنود کارا و تکنیک های موثر پاسخگویی
  • آموزش وصل کردن مکالمات تلفنی به غیر
  • آموزش آشنایی با مفاهیم و تعاریف رایج در سازمان ها و ادارات
  • آشنایی با اصطلاحات اداری و سازمانی
  • آموزش اصطلاحات رایج در محیط دفتر
  • آموزش آداب معاشرت ادری در شغل منشی گری و مسئول دفتری
  • آموزش نامه نگاری اداری و مکاتبات اداری
  • آموزش کسب مهارت در خوشنویسی با خودکار (خط تحریری)
  • آموزش اصول و مفاهیم بایگانی نامه های اداری و اسناد
  • آموزش روشهای خلاصه نویسی و نگارش گزارشات
  • آموزش رازداری و اهمیت آن در منشی گری و مسئول دفتری
  • آموزش لزوم رازداری و اطلاعات طبقه بندی شده یک سازمان یا شرکت
  • آموزش روش های مدیریت زمان در محیط کار
  • آموزش اصول مدیریت استرس در محیط کار
  • آموزش تکنیک ها و روشهای برگزاری جلسات اداری و صورتجلسه
  • آموزش اصول بهداشت کار و ایمنی محیط کار
  • آموزش پیش بینی مشکلات محیط کار و جلوگیری از بروز آنها
  • آموزش مفاهیم و تعاریف حسابداری اداری و امور مالی
  • آموزش مدیریت تنخواه گردان، اسناد مالی، چک، نقدینگی، رسید و ...
  • آموزش شیوه های کاربردی کسب اعتماد بنفس
  • آموزش شیوه رزومه نویسی کاری و نقش آن در ارتقای کار و زندگی
  • آموزش اصول و آداب لباس پوشیدن مناسب، آراستگی مطلوب و موثر
  • آموزش استفاده از جملات مناسب در موقعیت های گوناگون
  • آموزش بکارگیری عبارت های صحیح در مکالمات روزمره
  • آموزش آداب استفاده از آسانسور
  • آموزش شیوه های صحیح در برخورد اولیه کاری (آداب ملاقات و...)
  • آموزش ساختارهای ارتباطات مجازی (ارتباطات تلفنی، فاکس، Email، چت و غیره)
  • تاکید بر اهمیت یادگیری و آموزش فن بیان و مهارتهای ارتباطی
  • تاکید بر اهمیت یادگیری و آموزش زبان بدن
  • و...
آموزشگاه مهارتهای اداری پایا

با اختراع ماشین تحریر در سال ۱۸۸۰ میلادی، زنان سریعا در کار با آن تسلط پیدا کردند. و در خلال جنگ جهانی اول خانم ها رسما در نقش منشی و کار منشیگری شروع بکار نمودند.

در تلاش برای ترویج منشیگری حرفه ای توسط انجمن دبیران ملی ایالات متحده در سال ۱۹۴۲ میلادی، منشیگری نوین و امروزی ایجاد شد. این سازمان به عنوان انجمن بین المللی مشاغل اداری و توسعه سازمانی (IAAP) شناخته شد. و در سال ۱۹۵۱ برای اولین بار آزمون استاندارد (CPS) یا گواهینامه منشیگری حرفه ای ، برای کارمندان امور اداری و دفتری اجرا شد.

در اواسط قرن بیستم که شروع دوران پیشرفت و توسعه بود. نیاز به منشی و منشیگری تخصصی برای ادارات و سازمانها بسیار برجسته بود. و در برخی از موارد تقاضا برای منشیگری به اندازه ای بود که منشی ها را از خارج از کشور استخدام می کردند. و تقاضای مداوم برای استخدام منشی موجب گردید که ایالات متحده زنان جوان انگلستان را برای کار منشیگری بصورت پاره وقت یا دائم استخدام نمایند.

در پی این تحولات چندین سازمان و انجمن برای حمایت وکمک به منشی های بریتانیایی در امریکا تشکیل شد. بعدها در حمایت و تقدیر از منشی ها و شغل منشیگری یک روز را بعنوان روز منشی تعطیلی رسمی اعلام نمودند. و کار منشیگری بعنوان کار سخت در میان کارمندان دفتری به رسمیت شناخته شد.

امروزه در طول هفته چهارم آوریل در دفاتر سراسر جهان روز منشی و منشیگری و کارمندان اداری جشن گرفته می شود. در ایران نیز روز چهارم شهریور هر سال بعنوان روز کارمند و منشی جشن گرفته می شود.


آموزش منشیگری حرفه ای و اخذ مدرک مهارت منشیگری :

حرفه منشی گری با توجه به میزان تسلط و مهارت منشی ها در امور منشیگری و اداری به سه دسته: منشی درجه ۱ ، منشی درجه ۲ و منشی درجه ۳ تقسیم می شود.

در ایالات متحده، کسب انواع مهارت ها و سازگاری با شرایط جدید برای تمام مشاغل از جمله شغل منشیگری امری ضروری است. خوشبختانه مدتی است که در ایران نیز مدیران سازمان ها و صاحبان مشاغل گوناگون به آن توجه ویژه ای پیدا کرده اند.

طبق استاندارد ایالات متحده امریکا و همچنین بریتانیا :

آموزش مهارت منشیگری و اخذ مدرک منشیگری درجه یک ۴سال طول می کشد. و انتظار می رود فرد مورد نظر دارای تیزهوشی ، توانمندی در مدیریت پروژه ها و توانایی نفوذ در دیگران و.. را کسب نماید. حداقل تحصیلات منشی درجه یک باید لیسانس یا فوق لیسانس و داری مدرک ICDL پیشرفته باشد.

آموزش مهارت منشیگری و اخذ مدرک منشیگری درجه دو ۲سال طول می کشد. حداقل تحصیلات منشی درجه دو باید فوق دیپلم یا لیسانس و دارای مدرک ICDL فنی و حرفه ای باشد.

آموزش مهارت منشیگری و دریافت گواهینامه حرفه ای منشیگری درجه سه ۶ماه طول می کشد. حداقل تحصیلات منشی درجه دو باید دیپلم یا فوق دیپلم و مسلط به مهارت های کامپیوتری ویژه کارمندان اداری و دفتری باشد.

دستیار شخصی یا Personal Assistant کیست؟

دستیار شخصی یا Personal Assistant ، شخصی است که با عنوان دستیار شخصی Personal Aide یا PA و یا منشی شخصی یا Personal Secretary یا PS ، هم شناخته می شود.

آسیستان یا دستیار شخصی یک عنوان شغلی است و توصیف کسی است که به یک فرد خاص مانند یک مدیر در جهت کسب و کار و یا انجام وظایف شخصی روزانه کمک می کند.

یک دستیار شخصی حرفه ای می تواند تاثیر بسیار زیادی بر پیشرفت مدیران و سازمان ها داشته باشد. یک دستیار شخصی Personal Assistant می تواند نسبت به بودجه و نیاز مدیران بصورت موردی ، پاره وقت یا تمام وقت استخدام شود.

در سال های اخیر بسیاری از اشخاص مشهور ، مدیران عالی و بروز اقدام به استخدام دستیار شخصی حرفه ای Personal Assistant نموده اند.

وظایف دستیار شخصی یا Personal Assistant چیست؟

دستیاران شخصی یا آسیستان ها اغلب به عنوان اولین نقطه تماس با افراد هم از داخل و خارج از سازمان عمل می کنند. وظایف و مهارت های یک دستیار شخصی اغلب به دو بخش مهارت های فنی و مهارت های شخصی تقسیم می شود.

وظایف دستیار شخصی Personal Assistant عبارتند از :

  • - ابداع و نگهداری سیستم های اداری ، از جمله وارد کردن و مدیریت داده ها.
  • - ترتیب دادن سفر ، ویزا ، اقامت ، یادداشت برداری در جلسات و ارائه کمک های عمومی در طول سخنرانی ها.
  • - غربالگری تماس های تلفنی ، سوالات و درخواستها و انجام آنها را در زمان مناسب.
  • - برنامه ریزی و ترتیب دادن ملاقات و بازدید ها در تمام سطوح.
  • - سازماندهی ، حفظ و یادآوری قرار ملاقات ها.
  • - بررسی و پاسخ به ایمیل های دریافتی ، فکس و پست.
  • - یادداشت برداری امور محوله.
  • - انجام پژوهش پس زمینه و ارائه یافته ها.
  • - تولید اسناد ، اوراق جلسه و ارائه گزارشات.
  • - سازماندهی حضور در جلسات و اطمینان از آمادگی های لازم برای جلسات.
  • - ارتباط با مشتریان ، تامین کنندگان و سایر کارکنان.
  • - انواع حمایت و پشتیبانی از مدیران ، تیم و گروه.
  • - انجام پروژه ها و تحقیقات خاص.
  • - مسئولیت حساب و بودجه.
  • - تصمیم گیری و واگذاری کار به دیگران در غیاب مدیر.
  • - نقش موثر در فرایندهای تصمیم گیری.

بانوی دفتر یا Office Lady کیست؟

بانوی دفتر Office Lady که به اختصار OL نامیده می شود، یک کارمند خانم است. که در ژاپن به او یقه صورتی می گویند. که به طور کلی کارهای دفتر را انجام می دهد. وظایف یک بانوی دفتر یا آفیس لیدی شامل منشیگری عمومی دفتر کار و خدمات چای میباشد.

بانوی دفتر یا آفیس لیدی ها اغلب دختران جوان مجرد هستند و با پدر و مادر خود زندگی می کنند. خانمهای دفتر معمولا کارکنان دائم و تمام وقت میباشند. شغل بانوی دفتری پس از جنگ جهانی دوم در جهان گسترش یافت.

دختران شاغل در سمت بانوی دفتری یا Office Lady معمولا کمتر بفکر ارتقای شغلی هستند. این دسته از خانمها معمولا دارای تحصیلات دیپلم ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند. که تجربه و مهارت کمی دارند و چندان به یک زندگی و شغل حرفه ای نمی اندیشند.

مدیران و صاحبان مشاغل باید به این نکته توجه داشته باشند که شخص مورد نظر در آینده ای نه چندان دور (قبل از سی سالگی) اقدام به ازدواج نموده و شغل خود را ترک خواهد کرد.

تعداد بسیار زیادی از تماس های آگهی استخدام منشی مربوط به همین دسته از کارجویان میباشد.

آموزشگاه مدیریت پایا

آقای خدارحمی

ساعت برگزاری کلاس خیلی خوب بود. سطح آموزش هم بالا بود و به صورت عملی گفته شد مطالب. با تشکر1397/10/16

خانم صالحیان

برگزاری دوره بسیار عالی بود و کاملا راضی هستم. از کادر محترم آموزشگاه پایا کمال تشکر رو دارم.1399/05/07

آقای عارفی

روش های تدریس در کلاس هایی که داشتم بسیار خوب بود. اساتید مختلف بسیار با حوصله و به زبان راحت موارد را آموزش می دادند و تسلط بسیار خوبی داشتند. از تمام دوستان در پایا ممنونم1398/03/26

خانم محمدی

با سلام و خسته نباشید. بسیار عالی بود دوره ICDL و از زحمات استاد عزیز بسیار سپاسگزارم.۱۴۰۱/۰۴/۰۲

خانم ثابت

همه چی عالی و خوب برگزار شد. ممنونم1399/04/10

خانم سلیمانی

با تشکر از کادر خوب و مهربان آموزشگاه پایا، دوره منشیگری بسیار مفید و آموزنده بود. از استاد کمال تشکر رو دارم و امیدوارم سلامت و موفق باشن.1400/11/14

خانم مرشدیان

در ۴ دوره مختلف در آموزشگاه پایا شرکت کردم تابحال. واقعا راضی هستم از دوره و همشون عالی بودن. محیط آموزشگاه و برخورد همکاران بسیار محترمانه و آرامبخش هست.۱۴۰۰/۰۵/۱۴

آقای رستگار

خسته نباشید میگم به استاد عزیز و صبور. محیط آموزشی عالی بود. برخورد همکاران آموزشگاه پایا مناسب، مشاوره و راهنمایی خیلی خوب بود. ممنونم1398/08/16

آقای فرشیدی

از نظر استاد و محیط آموزشی، آموزشگاه پایا بسیار عالی و درجه یک هست.1398/02/19

آقای قیاسی

استاد بسیار واضح مباحث رو بیان می کردن. به جرات می گم اطلاعاتشون بی نقص و به روز هستش. از همکاران آموزشگاه پایا که بسیار مودب و خوش برخورد هم بودن کمال تشکر رو دارم1399/04/17

خانم ذبیحی

مرسی به خاطر کلاس. برام خیلی مفید بود و خیلی لذت بردم. سعی می کنم که کلاس های بعدی رو هم بیام. دید من متقاوت تر شد. استاد مطالب رو خیلی ساده و قابل درک و با مثال توضیح دادن. با تشکر از شما1399/06/27

خانم خاکبازان

از لحاظ نوع استاد و آموزش کاملا خوب و اثرگذار بود. با تشکر از آموزشگاه پایا1397/11/30

خانم آخوندلی

با سلام و خسته نباشید. برخورد همکاران و پرسنل آموزشگاه پایا بسیار عالی بود. دوره ICDL هم خیلی کاربردی به بهترین شکل برام انجام شد.۱۴۰۱/۰۳/۲۳

خانم نعیمی

جلسات دوره آفیس با برنامه ریزی خوبی هماهنگ می شد که یکی از نقاط قوت آموزشگاه پایا هستش. استاد بسیار با صبر و حوصله مطالب رو می گفتن و سوالات رو جواب می دادن. با تشکر۱۴۰۱/۰۳/۲۹

آقای غریبی

استاد دوره تایپ ۱۰ انگشتی با تمرینات و راهنمایی های خوبی که داشتن بسیار به من کمک کردن و خیلی خوب یاد گرفتم. این سومین دوره ای بود که در آموزشگاه پایا سپری کردم. ممنونم ازتون۱۴۰۱/۰۳/۱۲

آقای طیبی

با تشکر از کادر آموزشگاه پایا بابت زحمات فراوان و تشکر ویژه از استاد گرامی بابت تدریس فوق العاده و صبر ایشان. با تشکر1398/03/21

آقای شبیری

با تشکر از زحمات استاد. موارد مطرح شده در این دوره خیلی مفید بود. در دوره های تخصصی دیگر هم شرکت خواهم کرد1399/04/26

خانم آقابابازاده

در دوره های آفیس و تایپ ۱۰ انگشتی آموزشگاه پایا شرکت کردم. بسیار عالی بود و دو دوره خیلی با کیفیت گذروندم. ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خانم نبوتی

با سلام و احترام. بسیار خوشحال هستم که در این دوره شرکت کردم. احساس می کنم اعتماد به نفس زیادی پیدا کردم به دلیل اینکه مهارت جدیدی یاد گرفتم. امیدوارم این مهارت بتواند در جهت دوره دکترایم در خارج از کشور کمک شایانی نماید که البته اینطور نیز خواهد بود.به نظر من این بسیار عالی و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شد. از استاد عزیزم کمال تشکر را دارم1398/07/05

خانم اسلامی

دوره بسیار عالی و مفید بود. امکانات آموزشگاه و استاد خیلی خوب بود. ممنون1398/02/11

آقای ناصری

با سلام. دوره آموزشی به نظرم خوب بود،‌ از نظر نوع آموزش عملی و تخصصی و هم از نظر فضای آموزشی مطلوب. استاد بسیار مسلط بودن روی مباحث درسی. کادر اجرایی آموزشگاه پایا هم خیلی خوب بودن.1398/06/08

آقای مقصودی

کلاس بسیار منظم و خیلی خوب برگزار شد. استاد بسیار مسلط و کامل مطالب رو آموزش میدادن و جزئیات کاربردی رو تدریس میکردن. برخورد و رفتار کارکنان هم خوب بود. ممنونم از آموزشگاه پایا1399/04/19

آقای اعظم منش

همه چیز عالی بود. بخصوص استاد که واقعا با آرامش و حوصله وقت میگذاشتن و من واقعا ممنونم از ایشون. محیط آرام و صمیمی که در آموزشگاه پایا وجود داره بسیار عالی و موثر هست. ممنونم.1397/10/19

خانم هاشمی

سومین دوره ای بود که در آموزشگاه پایا در این چند سال اخیر میگذروندم. استاد دوره ورد و اکسل و آفیس بسیار ماهر و توانا در درس دادن بودن. مطلب خیلی خوب انتقال پیدا کرد. آموزشگاه هم محیط و همکاران خوبی داره. با تشکر۱۴۰۱/۰۳/۳۱

آقای حاجی آقایی

محیط آموزشگاه و استاد گرامی در بهترین و عالی ترین حالت ممکن بود. سپاس از آموزشگاه پایا1399/05/22

نظرات دانشجویان درباره آموزشگاه مدیریت و مهارت های اداری پایا

آموزش منشیگری حرفه ای|آموزشگاه منشیگری حرفه ای در تهران|آموزش مسئول دفتری حرفه ای|آموزشگاه مسئول دفتری حرفه ای|آموزش منشی گری|کلاس آموزش منشیگری|دوره منشیگری و مسئول دفتری|اصول منشی گری|مدرک منشیگری|وظایف منشی و مسئول دفتر|مدرس آموزش منشیگری و مسئول دفتر|مهارتهای منشیگری و مسئول دفتری|مسئول دفتری و منشیگری مدرن|Professional Secretarial Training

whatsapp